Anbefalte innlegg

Har ganske mye slark på diff èn ut til høgre drivaksling ,det er slark opp og ned,er det noen som vet om dette er normalt på disse ? Grunnen til eg lurer er at eg har en vibrasjon i bilen som ikke er så enkel å lokalisere :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er slarken i indre ledd eller i flensakselen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slarken er i flensakslingen,ganske mye også ,kan vel omtrent bevege den 5mm opp og ned :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slarken er i flensakslingen,ganske mye også ,kan vel omtrent bevege den 5mm opp og ned :(

Der skal det ikke være slakk nei.. Rart at det i det hele tatt sitter sammen med så mye slakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min S4 er det mye slark opp og ned på samme side, og der er sannsynligvis lageret i diffen som er gåent. Det har søla ut endel diffolje også, og jeg har kombinert med en sylinder som kommer og går, mye ulyder fra 'baki der et sted'. :P

Må vel ta ut diffen og se over og bytte lager og simmeringer, så blir den sikkert god som gull!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har skiftet dette lageret da ? Går det å skifte det på bilen ,eller må diffen ut ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ikke av sidedekselet uten å slippe ned diffen, så den må nok ut, ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei jobb og overhale de der...hvertfall på coupe kosta vel rundt 3000.- for alt om jeg husker rett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*bumpdibump*

Jeg *tror* har samme type slakke i framdiffen på S6'en. Verkstedet her mente det var en VELDIG kostbar og omfattende jobb.

Hvordan kan jeg enkelt sjekke dette sele, bare få opp bilen og røsk i akslingen helt inne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.