#1 Skrevet Juni 11, 2009 Heisann, Har problemer med min 2.0 16V DOHC i min Compi. Problemet i detalj: Når jeg starter bilen er alt som det skal. Motoren går forholdsvis reint og jevnt, og alt er bra. Men så fort motoren får litt temperatur, så begynner det å fuske, og tomgangen begynner å dette ned mot 500 omdreininger. Så fort jeg napper ut kontakten som går til innsprøytningen, så går bilen jevnt igjen. Eller, ikke helt jevnt, den napper litt innimellom, akkurat som om den holder på å kvele seg i brøkdelen av et sekund. Noen som vet hva dette kan være? Fordeler, tomgangsbryter og alle pluggledninger samt plugger er nylig byttet. Fikk vite at tenninga kunne være feil, og at et stempel i innsprøytningen kunne ha hengt seg, men er det noen som har vært borti dette før? Blir lei av syk bil. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2009 Du burde koble opp bilen til Vag Com. Så finner du nok ut hva som er feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2009 Glemte å skrive at det er gjort uten noe særlig hell. Finner ingen feil. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...