#1 Skrevet Juni 12, 2009 Hei Jeg har tenkt meg på skogen denne dagen, hvem flere har tenkt seg ut å lufte kjærra litt? Kim..... Alex...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2009 Jeg skal Pleier dere å møtes noe sted for å kjøre dit samlet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2009 Jeg må vel ta en tur jeg også vel. Er jo ikke lange turen bort. Bare synd jeg ikke får lov å bruke bmw'en ellers skulle jeg fått røyklagt skogen litt med den. Men kommer rullende med einser'en å glor ihvertfal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2009 kommer oppover med golf`n min jeg å tenker jeg. Tror jeg skal være sånn ca ferdig ivertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2009 mulig jeg tar en tur med rallye`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...