#1 Skrevet Juni 12, 2009 Litt usikker på valget, begge to er 9x20". Men Tomason har samma farge på hele felgen og har litt "knekte" eiker, mens MRR er nesten lik men er mer "polert" og er svart inni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2009 Jeg personlig hadde nok valgt MRR'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2009 Har hørt at Tomasson begynner å flasse, men kan ikke si noe sikkert, siden jeg ikke har hatt de selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2009 Mange flere med tomasson enn det er av mrr av hva jeg har sett, om det har noe og si for valget ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2009 MRR, lett! Men nederste felg er vel eeegentlig Corniche Zwinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2009 MRR får helt klart min stemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2009 Trodde MRR var vanskelig å få tak i? Men hvilken felg? Nei det var ikke så lett, MRR er det jo ikke så mange som har da, som nevt tidligere her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2009 Syns også det ser ut som MRR har tatt Corniche Zwinger felgen og lakka den. Med tanke på at det framdeles står Zwinger i MRR felgen. Eg har forresten Corniche versjonen på min Golf IV. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2009 Er i allefall meget fornøyd med mine. MRR selges visstnok som Cruize 258 i UK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2009 Har hørt at Tomasson begynner å flasse, men kan ikke si noe sikkert, siden jeg ikke har hatt de selv. Tror ikke dette er tilfellet, har sett en Tomason felg som har blitt kraftig kantkjørt Men ingen antydninger til flass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2009 Men det er veeeeldig dårlig klarlakk på Tomason felgene,de blir ripete med en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 13, 2009 Oki..... Et alternativ til da fra MRR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...