tips til felger på coupe quattro 20v typ89

Anbefalte innlegg

nå begynner jeg å bli veldig lei felgene på bilen min, og tenker å finne noe nytt...

Men er jo umulig å finne noe bra fete felger som har boltsirkel 4x108: bh :

Derfor legger jeg ut en tråd om dette i håp om at noen kan hjelpe meg å finne noe som passer min audi coupe quattro 20v 89 mod.

Det jeg er ute etter 8-9"x17-18" med kant

takker på forhånd :)

bilde av bilen

picture.php?albumid=87257&pictureid=2154

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bygg om til 5x112, 034 har nav som går rett på ;) Felger til 4x108 fins omtrent bare brukt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar har et meget bra poeng! En ting er at utvalget av felger med 5/112 er betydelig større. En annen ting er at man med 5/112 kan bruke adaptere til 5/130, slik at plutselig er en del trivelige Porsche-felger også et alternativ. Det lar seg ikke gjøre med 4/108 pga. overlappende hull.

Om man likevel skal ha felger med 4/108 så er Keskin KT-1 (alternativt kjøpe brukte OZ Futura), Brock B1 og RH ZW-1 steinbra alternativer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var veldig nær ved å kjøpe brock b1 felger, men brock b1 fås ikke lengre nye, hvertfall i følge mr sandvik her inne. fikk beskjed om at de er dessverre tomme fo 8,5x17 et13 4x108, kommer ikke på lager igjen på fabrikken.

Kan heller ikke finne no sted hvor de selger rh med 4x108 heller.

Var også nær ved å kjøpe kompl spinsler fra en, men de ble plutselig solgt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.