#1 Skrevet Juni 13, 2009 (endret) Skulle sette på mine 20" felger på bilen min i dag som jeg kjøpte brukt. Men jeg kom ikke langt gitt! Senterhullet var jo altfor trangt?? Noen som har vært borti samme problem før? Og hvilken alternativer har jeg? Dreie av litt i felgen? Er nesten 1cm forskjell fra orginal felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2009 Spacer da? Eller blir det for mye ET? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2009 Ser i signaturen din at du har en Merce, antar det er denne bilen du skal ha felgene på? Problemet er at Mercedes har navdiameter på 66,6mm mens eldre Audi har 57,1mm, altså en differanse på 9,5mm. Eneste måten å få felgene til å passe, er å dreie opp senterhullet. Det ser ut til å være rikelig med gods der, så det vil ikke ha noe å si med tanke på felgens styrke. Plan B er å selge felgene og kjøpe noe som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2009 Spacer da? Eller blir det for mye ET? Ja det blir nok vel mye ET ja desverre Ser i signaturen din at du har en Merce, antar det er denne bilen du skal ha felgene på? Problemet er at Mercedes har navdiameter på 66,6mm mens eldre Audi har 57,1mm, altså en differanse på 9,5mm. Eneste måten å få felgene til å passe, er å dreie opp senterhullet. Det ser ut til å være rikelig med gods der, så det vil ikke ha noe å si med tanke på felgens styrke. Plan B er å selge felgene og kjøpe noe som passer. Du har helt rett vettu.. Er merca felga skal på. Og jeg målt en ca forskjell på 1cm så da stemmer det nok med 9,5mm ja. Da får jeg få noen til å dreie av litt i senterhullene mine. Noen i nærheten som driver med slikt a? Bor i Ringsaker kommune. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2009 skal høre mde en kamerat som driv på hydro,blir gjort myye slik privat her i fabrikken så noen har nok vært borti det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2009 Fått tak i Espen ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2009 skal høre mde en kamerat som driv på hydro,blir gjort myye slik privat her i fabrikken så noen har nok vært borti det... Det hadde vært fint Fått tak i Espen ell? Ja, men han hadde ikke tid: gråter : Jeg får ringe Dagenstan på Mandag å høre om de kan fikse det. Håer bare jeg slipper å vrenge av dekkene da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...