Anbefalte innlegg

Har en audi a4 avant 97 mod 1,9tdi

Hva er det beste alternativet av senk til denne bilen? er ute etter lavere bil men fortsatt ha litt komfor igjen ved kjøring.

Skal også ha 18/19" hjul på etterhverdt.

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KW variant 2.. med høyde og hardhets justering:) juster til du får den som du vil.. da blir man som regel mest fornøyd. dyrt men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på noe ap greier er dette noe tess da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ap på min bmw eneste jeg hadde å utsette på det var at det seig sammen endel bak over 1 års tid og at jeg ikke fikk justert det hardt nok . ellers helt fint

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ap på min bmw eneste jeg hadde å utsette på det var at det seig sammen endel bak over 1 års tid og at jeg ikke fikk justert det hardt nok . ellers helt fint

Ok da blir det nok å gå vekk i fra de.. har titta litt på Ebay.de og ser en del der så jeg får vel bare titte litt og høre her :) synd att KW er så dyrt.. men skal man ha bra saker må man betale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir fort dyrt når ma skal ha med stivhets justering ikke bare høyd. ser man bort fra stivhets justeringen kan man få helt fine sett mye billigere:) billigere alternativ til kw er jo FK konisport. bra dempere med stivhetsjustering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man her snakker om en 97 mod med 50-60 000 i verdi så blir kw var2 ganske dyrt da!

Jeg har sett litt på senk, og funnet ut at FK Highline til en gode 5 lapper virker ganske allright. Stivhetsregulering får du jo ikke da, men det er jo ikke alle som trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man her snakker om en 97 mod med 50-60 000 i verdi så blir kw var2 ganske dyrt da!

Jeg har sett litt på senk, og funnet ut at FK Highline til en gode 5 lapper virker ganske allright. Stivhetsregulering får du jo ikke da, men det er jo ikke alle som trenger.

Kjøpte bilen for 76 000 hehe det er en grei bil med skinn interiør og alt.. chipa er den oxo :) morsom bil til å være TDI...

men høres ikke så galt ut med 5000 + for senk da.. må ikke ha det dyreste og værste som finnes...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte bilen for 76 000 hehe det er en grei bil med skinn interiør og alt.. chipa er den oxo :) morsom bil til å være TDI...

men høres ikke så galt ut med 5000 + for senk da.. må ikke ha det dyreste og værste som finnes...

Highsport har Bilstein-dempere, funker meget bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FK Königsport og Silverline X har justerbare gule Koni dempere og sistnevnte har rustfrie fjærbein. Fortsatt billigere enn tilsvarende fra KW. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde FK Highsport på A6'en med 19". Det var stivt, men gjorde jobben. Har KW2 på Passaten nå og er veldig glad mykheten kan justeres. Fruen synes det mer komfort i bilen nå tross større hjul og mindre gummi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim Freddy, jeg kan trygt anbefale FK Silverline (rustfritt) justerbart i høyde - Fra Håkon Sandberg !

Jeg kjører selv med dette settet på audi a4 97mod. og er kjempe fornøyd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim Freddy, jeg kan trygt anbefale FK Silverline (rustfritt) justerbart i høyde - Fra Håkon Sandberg !

Jeg kjører selv med dette settet på audi a4 97mod. og er kjempe fornøyd

Er Håkon en på forumet eller er det en nett side? (kanskje ett dumt spørmål)

Det skal som sagt bare være litt lavere og se pent ut da dette ikke er en sportsbil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.