#1 Skrevet Juni 13, 2009 Trenger hjelp. finner ikke ut hvor den hvite vakum slangen skulle sitti.Altså den til høyre på bilde.bilen har klima. Noen som vet helt sikkert? Mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2009 Er ikke sikker men kanskje denne siden kan vere til hjelp. Dokumentet er i pdf. format for best mulig oppløsning. A100 1992.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2009 Jeg løfter denne, da jeg har samme problem. Finner fa... ikke ut hvor denne skal være. Den skal på kobles inne i midtkonsollen, men hvor? Edit: Har sjekke vagcat, uten å finne noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2009 Bumper denne, da jeg må få slangen på rett plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2009 er det 100 eller a6 du har? og hvor kommer apperatet fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2009 100q med klima. Apparatet er orginalt, men jeg så ikke denne slangen, før jeg hadde revet det ut for å skifte varmeregister. Har kikket over alt inni der, uten å finne ut noe. Tror muligens denne styrer omluft, når klima slår inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...