#1 Skrevet Juni 13, 2009 Noen som har prøvd lamda fra biltema? Fungerer den greit? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2009 Eg har prøvd Lamba fra biltema på min VR6. Funket ikke greit til mit bruk, måtte kjøpe orginal til slutt. Men eg vet om 1 her på forumet som har montert lamba fra biltema som funket som den skulle. (eg kjøpte universal lamba til min bil !!) D svarer seg å prøve ihvertfall, prisen er jo ti ganger billigere enn merkeverksted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2009 mine har funka greit men de har gitt opp etter 3-4mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2009 Har kjørt med en i over 2 år på en s4-motor. Funker den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2009 Sjekk ut prisen på lambda til din bil hos autohausaz.com Var ihvertfall mye å spare på de jeg har kjøpt tidligere og da får du originale Bosch deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2009 Lambda er en av de få tingene jeg har kjøpt på Biltema som ikke har funket bra. Bredbåndslambdaen viste at Biltema lambdaen var helt på jordet, men fikk igjen pengene uten spørsmål. Det hadde vært mer tricky i andre butikker, for å si det mildt. Sjekk engelsk Ebay. Kjøpte en 3 wire lambda derfra for ca 170kr inkludert frakt. Den funker glimrende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2009 Har kjørt med Biltema Lambada nå i 10 mnd på en Golf 4 1,6 8v og måtte bytte på tirsdagen. Sjekka ikke hva det koster på Møller men regna med det er veldig mye dyrere. Ulempen er at du må lodde på pluggen da... Byttet nå til orginal Bosch da mekkekompisen min ikke har fått på plass grenrøret sitte ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2009 Ja.. lambaen e MYE dyrere hos møller kontra biltema. 499 betalte eg på biltema for min, og den orginale koster 2400 spenn !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2009 Herer den jeg kjøpte: http://cgi.ebay.co.uk/Top-Quality-Oxygen-O2-Lambda-Sensor-3-Wire-Universal_W0QQitemZ260413900181QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3ca1e0c595&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1689%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50 Ca 175kr inkludert frakt til Norge. Godt under den latterlige lave tollgrensa, så 175kr er total kostnad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2009 bytta endel biltema sonder på kunde biler på jobben, de var ikke så gamle sondene.. men sikkert noen som virker lengre av de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 14, 2009 Hvordan merker dere at sondene slutter å virke da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 14, 2009 på forje bilen så fjusket den litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 14, 2009 Hvordan merker dere at sondene slutter å virke da..? på forje bilen så fjusket den litt... Og da kjører man en VagCom analyse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 14, 2009 Kanman måle seg frem til med multimeter feks.. eller lese av verdiene i mvb om detike står feillager, man kan også generere en ny readnesskode for å stille en diagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 14, 2009 Hmm.. Da ser det ut til at jeg bestiller fra ebay! Noen som vet om det er 2/3/4 wire lamda på 2.3 10v NG? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 14, 2009 Hmm.. Da ser det ut til at jeg bestiller fra ebay! Noen som vet om det er 2/3/4 wire lamda på 2.3 10v NG? Er i alle fall 3 på min 2.3 10v AAR, og jeg vil tro det er samme på NG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 14, 2009 men mann ser vell dette enkelt om jeg ser på lambasonden som er på bilen vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 14, 2009 Jepp, bare å telle wirer på den som sitter på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 24, 2009 noen som har tips ang det og få løs lamba? hørt rykter om at de bruker og sitte som bare det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 24, 2009 Biltema har spes pipe til lambda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 25, 2009 noen som har tips ang det og få løs lamba? hørt rykter om at de bruker og sitte som bare det! Biltema har spes pipe til lambda. Hvis den uansett er ødelagt er det bare å klippe ledningen og tre på ei pipe, tror det var 22mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...