#1 Skrevet Juni 13, 2009 Hei. Eg har ein S2 med itte montert xenonlys, og eg får feilmelding om defekt pære sjølv om alle lysene er inntakt. Nokon som har vert i problemet før, og har ei løysning? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2009 Jeg har fått det på min S4 jeg også.. men det kom etterhvert, ikke når xenon ble montert. Tror vi må montere noe motstand av noe slag. Tror faktisk noen her på forumet selger disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2009 Motstand kor? Og kem selger disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2009 Tom Are Andresen selger motstander. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2009 Takkar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2009 Er desverre tom for dette ATM,men bestiller med opp ett bra parti på neste bestilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2009 Er pga at xenonpærene trekker mindre strøm enn halogenpærene som satt i før. Autochek måler da at pærene trekker mindre strøm enn de egentlig skal, og sier ifra at noe er galt. Kan enkelt unngås som tidligere nevnt ved å montere en effektmotstand før pæra, slik at det totalt sett trekkes nok strøm til at autochek ikke slår ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2009 Er pga at xenonpærene trekker mindre strøm enn halogenpærene som satt i før. Autochek måler da at pærene trekker mindre strøm enn de egentlig skal, og sier ifra at noe er galt. Kan enkelt unngås som tidligere nevnt ved å montere en effektmotstand før pæra, slik at det totalt sett trekkes nok strøm til at autochek ikke slår ut! Prøvde dette med å montere effektmotstand mellom ballast og pære på begge sider. Men får framleis feilmelding på autocheck. Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 18, 2009 Ooooog opp igjen med deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 18, 2009 Den skal vel moteres før ballast? Det er vel ballasten som trekke for lite så du må ha en motstand i tillegg til ballasten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 19, 2009 Den skal vel moteres før ballast?Det er vel ballasten som trekke for lite så du må ha en motstand i tillegg til ballasten. Motstanden er bolt on og passer berre mellom ballast og pære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 19, 2009 Motstanden er bolt on og passer berre mellom ballast og pære De motstandene jeg har vert borti og alle jeg har sett plugges i på ballasten og står da mellom ballast og strøm inn til ballasten. Den til pæra er fast i ballasten og har kún 2 plugger i enden som går rett i pæra. Å plassere en motstand der vil motstride all logikk mtp at hensikten med en motstand i denne sammenheng er å få opp belastningen fram til ballast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 19, 2009 Då har nok eg fått feil motstand, den motstanden eg har fått passer kun mellom pære og ballast. Har ikkje studert so nøye oppi motorrommet, så eg skal ta ein nærmere kikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 19, 2009 Då har nok eg fått feil motstand, den motstanden eg har fått passer kun mellom pære og ballast. Har ikkje studert so nøye oppi motorrommet, så eg skal ta ein nærmere kikk. Sånn burde de se ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...