#1 Skrevet Juni 13, 2009 Hei, Jeg lurer på hvordan kan jeg bytte fra blå til rød frostvæske. Trur tidligere eier har byttet til blå på min audi 100 c4 2.8 quattro. Akkurat no er det nesten bare vann på kjølesystemet grunnet noe lekaskje, kan jeg da bare fylle på rød frostvæske ? Lurer også på er det mulig å etterfyle på klima anlegget på en 1992 audi 100 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2009 faren ved at blå og rød blir blanda er jo att godset i vannpumpa/toppen og andre deler kan tære bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2009 Er rød frostvæske for aluminums topper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2009 Er rød frostvæske for aluminums topper? Type rød og aluminiumstopp her i gården, iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2009 Så blå er ut for 20vt? Har blå forstvæske på min no, korleis får eg rensa motoren for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...