har sharif/dekkindustrien kommt til bergen??

Anbefalte innlegg

la merke til eit skilt ved krysset ned mot damsgårdsvei ved puddefjordsbrua igår (fredag)

at sharif/dekkindustrien var kommt til bergen. eg fekk ikkje med meg alt som stod der,

eg kunne ikkje legga merke til skiltet idag når eg kjørte forbi.

nokon som veit noko meir???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, men det er lillebroren som har startet opp for å utkonkurrere storebroren....

Vist nok bitre uvenner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, men det er lillebroren som har startet opp for å utkonkurrere storebroren....

Vist nok bitre uvenner

 

Jepp, de sier så.

 

500 m2 lokale i kjelleren på Laksevåg senter. De SKAL være billigst i Bergen sier de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør ikke meg noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De SKAL være billigst i Bergen sier de.

 

Burde ikke bli så vanskelig : smil : her er det jo helt idiotipriser og jeg sitter med en veldig følelse av prissamarbeid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har han noen internett side?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok turen innom i dag for å kikke litt. ok førsteintrykk. grovt regnet ca 40-50 felger utstilt på vegg. ryddig og luftig lokale, greie folk å snakke med. hadde forventet meg litt mer "stylet" butikk, men det kommer sikkert med tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke kommet opp noe prisoversikt da jeg var inne. spurte forsåvidt ikke om det heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur innom idag. Fikke ganske grei pris på de jeg tittet på syns jeg hvertfall. 2-delte 19" ASA med dekk til 15000,- Men de hadde han desverre ikke med sorte eiker: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tilbud på 18" felgpakke m/ sharif lignende felger og strata dekk for 7990kr. Storebror sharif selger det samme for ca 6700kr ferdig levert Bergen. Men at han er blant de billigste i Bergen skal vel ikke så mye til....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet åpningstidene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.