#1 Skrevet Juni 13, 2009 Noen som er gira på go cart en eller annen kveld? Siden pizzamøtet uteble,så kan vi jo slå til med noe som folk liker å gjøre? Evt laga oss en Cup elns,så får vi samla poeng å styr utover sommeren og høsten...I dont know,bare et lite forslag fra min side - Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2009 Jess, ej e klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2009 Jess, ej e klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2009 Ej e klar å ej e ganske sikker på Kent-Robert e klar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2009 Pizza møte var jo sist men ingen orket! Men er klar for go-kart håper folk gidd da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2009 klar ej, men e det muligheter for å vinne pokal??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2009 Jeg er klar. Ifjor blei jo vi "tilbudt" å lage cup av gocart pådriverane der nede, men var jo ikkje en kjeft som gadd Men jeg er KLAR!!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2009 klar ej, men e det muligheter for å vinne pokal??? Tror vi dropper pokal enkelte blir så grinete når dem ikke får pokal..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2009 Ej e klar å ej e ganske sikker på Kent-Robert e klar;) Trur du at ej he tida å fare å renne ned på dinna gocart bana til alle døgnets tide... He væll mykje bedre ting å ta mej til me! Fare ned der å kjøyre rondinga på ei bane uten mål å meining de e de dommaste ej he vår me på.... Når de e sagt so e ej spenna klar! Ka tid fineveire kjeme da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2009 Ej stille vist d e snakk om etter den 24. ettersom ej e på sjøna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 16, 2009 Ej stille vist d e snakk om etter den 24. ettersom ej e på sjøna. Joina den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 16, 2009 Joina den ja Kaaaankje berre komme her å ta sej te rette på dinnja måten.. Går jo an å ta det fleir ganga da, en å drive å føye sej ette alle som e på sjøna. Og her e jaggu nokk av dei her inne:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 16, 2009 Ka med førstkommende søndag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 17, 2009 Ka med å ta det helja etterpå da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 17, 2009 (endret) Ka med førstkommende søndag da? Dårlige meldinga da.... men ja ka for ikkje EDIT: Der e vell stengt søndaga? Ekje de? Lørdan e de væll utleige berre frå 0900 til 1200 Ette de e de væll trening for medlemma?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 18, 2009 Jeg er ikkje i Ålesund denne helgen, men sannsynligvis neste helg... Så det passer fint for meg at førstkommende helg ikkje passer for flere andre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 21, 2009 jeg er klar for litt go-kart, lenge siden sist nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...