#1 Skrevet Juni 13, 2009 Driver og fikser på 100'n for tiden, og har ikke kjørt den på ca en uke. I mellomtiden har jeg prestert å rote vekk den eneste nøkkelen Blir det beste alternativet (bortsett fra å finne nøkkelen såklart) å skifte tenningslås? Er dette mye/vanskelig jobb på en 1987 Audi 100? Om noen har tenningslås med tilhørende nøkkel (evt nøkler) er det bare å si fra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2009 Hva med å høre med Møller om de har nøkkelkoden i sitt system og bestille en ny fra de eller en låsesmed? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2009 Du kan ta med deg en av låsesylindrene til en låsesmed - så kan han lage ny nøkkel til deg etter låsen. Jeg gjorde samme blemmen på 80-caben min for noen år siden og fikk fikset det på denne måten. Et tips er å ta med låsesylinderen fra passasjerdøren - den er brukt minst og er derfor ikke så slitt som de andre og da er det lettere for låsesmeden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2009 På min gamle omega så slapp jeg å ta med noe annet enn vognkortet så laget de en ny nøkkel på den lokale låsesmeden.. (Møre Beslag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...