Anbefalte innlegg

Passat 01 stv.

 

Fikk endelig av skiltet mitt bak idag, fordi de jævla mutter'ne som sitter i kar. hadde rusta fast, og oppdaget at det var noen bittesmå blemmer rett over skilt plata mi.. Disse sitter i punkt-sveisene som så vidt synes der, tett oppunder ved skiltlysa.

 

Har jeg noe som helst å stille opp med mot noe som helst garanti, eller er det bare å få fiksa det selv??

 

Mvh Kai-Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt samme problemet på en 00' A4 vi.. Tok den med til Audi, og de fikset det. Det kom jo selvsagt tilbake, og endte med at hele bagasjelokket ble byttet 2 ganger, og lakkert x antall ganger. Bilen har nå fått blemmer flere steder, så vi avventer beskjed på hva de vil gjøre med det. Denne bilen er tross alt behandlet veldig bra, noe de også vet, etter alle servicer og diverse som har vært der. Hvis det er noen "trøst", så fant vi sånne små blemmer akkurat der hvor du har dine, på vår 1 år gamle Q7.. Da ble vi imponert..

 

Bare shine opp bilen din fint, ta deg en tur til forhandleren din, og vis de dette. Audi/Vw har vel 12 år mot gjennomrusting, men det er jo verdt å prøve på sånne småblemmer også.. Pent er det ikke, og det kan fort utvikle seg til noe verre enn bare ei liten blemme.. Bare ha en nyvasket og ryddig bil når du viser den, da hever intrykket av hvordan den har blitt behandlet seg kraftig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med folk på møller hamar og fikk besjed om at dette var det kun 5år garanti på..

Hva er det folk gjør for å få dette på garanti?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy **** møller er noe tyver. Da jeg har var inne med min 04modell i fjor (var under 5 år gammel altså), så fikk jeg beskjed om at lakkgarantien var 3 år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed på den lokale Møller sjappa om at de ikke kan svare på slikt, og at jeg må ringe sentralbordet til Møller???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.