#1 Skrevet Juni 14, 2009 Om det er mye forskjell i bredden på forskjellige merker i 195x40x16. For eg sko hatt noen som var den bredden ikke smalere eller breiere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2009 Dunlop 195/40 16 hadde ihverfall veldig fin strekk på 8x16 dvs riktig bredde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2009 Dunlop 195/40 16 hadde ihverfall veldig fin strekk på 8x16 dvs riktig bredde Ok takker for informasjonen da blir det nok dunlop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2009 Låner tråden din jeg Ernst. Si ifra hvis je skal slette innlegget. Hvordan er 195/40-16 dekk på 9" breie felger? Har funnet bilder av det på tyrestretch.com og det ser jo veldig greit ut utseendemessig, liker passe strekk. Men hvordan er det å kjøre med? Skal jo ikke rase rundt som en tulling heller så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2009 Låner tråden din jeg Ernst. Si ifra hvis je skal slette innlegget. Hvordan er 195/40-16 dekk på 9" breie felger? Har funnet bilder av det på tyrestretch.com og det ser jo veldig greit ut utseendemessig, liker passe strekk. Men hvordan er det å kjøre med? Skal jo ikke rase rundt som en tulling heller så... Det går greit å kjøre med faktisk. Men det er ikke noen kombinasjon og ligge hardest på i svinga med. Funker fint til daglig bruk og normal kjøring for min del:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2009 Det går greit å kjøre med faktisk. Men det er ikke noen kombinasjon og ligge hardest på i svinga med. Funker fint til daglig bruk og normal kjøring for min del:) Høres bra ut. Har du noen bilder på åssen det blir på bilen din? Finnes 195/36-16"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2009 Høres bra ut. Har du noen bilder på åssen det blir på bilen din?Finnes 195/36-16"? Den dimmen fins nok desverre ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2009 Har bilde av Dunlop Sp Sport 9000 på 8x16" her: Dessverre finnes ikke 195/35-16, som nevnt over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2009 Dunlop SP9000 195/45-14 på 9" felg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2009 195 40 16 toyo p tr1 8,5" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 23, 2009 Takker Hva syns dere om Dunlop dekket, Mads Kristian og Martin? Har fått et tilbud på Dunlop -dekkene for 998,- per dekk hos dekkskift nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 23, 2009 Var veldig fornøyd med det jeg, ihvertfall;) Lite støy, bra egenskaper på tørt og vått, og fint å kjøre på. Ikke noe å klage på for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 23, 2009 Var veldig fornøyd med det jeg, ihvertfall;) Lite støy, bra egenskaper på tørt og vått, og fint å kjøre på. Ikke noe å klage på for min del. Så bra Da handler jeg dette dekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 24, 2009 Var veldig fornøyd med det jeg, ihvertfall;) Lite støy, bra egenskaper på tørt og vått, og fint å kjøre på. Ikke noe å klage på for min del. Støtter denne 110%, beste dekket jeg noen gang har hatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 24, 2009 Støtter denne 110%, beste dekket jeg noen gang har hatt. Da må det jaggu væra mye dekk for pengene dette da. Under 1000-lappen per dekk synes nå jeg er veldig billig. Gleder meg å prøve de, har hatt Federal SS595 elns på gamlefelga, og veldig fornøyd med dom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...