#1 Skrevet Juni 14, 2009 Utetemperaturmåleren i min -95 A6 C4 er litt på bærtur og viser konstant -47 grader. Er det en enkel sak å bytte sensoren og hvor sitter den? Bilen har ikke AC hvis det har noe å si. Til sist, er det en dyr affære? Alle svar mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2009 sensoren sitter sikkert ved frontfangern et sted. bak en av grillene du har nederst kanskje.. gjør som regel det har jeg sett:) kan jo skjekke om kontakta har løsna før du kjøper noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2009 Takk for tipset! Skal sjekke det ut i morgen. Noen som vet hvordan den ser ut? Jeg har ikke snøring på hva jeg skal se etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2009 på 100/s4 sitter den klipset i fangeren på venstre side av bilen, rett ved nedre radiatorutløp. Ser ut som tuppen av en wienerpølse med ledninger ut fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2009 Takk skal du ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...