#1 Skrevet Juni 14, 2009 Hei, er det noen i Norge som selger slike kit?? Som tåler 550-600nm?? eller må jeg til utlandet å søke? mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2009 orginal rs4 klutsj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2009 Ja.. hvorfor ikke hva kan noe sånt ligge på da?? GLEM møller å NBS.. de er SYKE på pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2009 mener jeg betalte tett på 5tusen på møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2009 ???? ikke mere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2009 nope:) billig, holder i massevis og fin å kjøre med: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2009 Da blir det en tlf til di i morgen Om ikke noen annen på dette forumet har noe liggende eller et bedre forslag:D:D:D Men takker så mye for innleget eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2009 Jeg har RS4 clutch og merka ingen forskjell på pedale operasjonen. Og holder hos meg, med ca 530-540Nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2009 Da er det oppe å avgjort .. skal kjøpe alu svinghjul å så sparer jeg nesten 5% på effekt tapet på drivlinja mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...