Anbefalte innlegg

Det passer ikke med org r32 eksos nei, Men finnes r32 look eksos som passer. Simons har koster ca 5000kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var anlegget montert. Og du kommer ikke i konflikt med hjulbrunnen med Milltek sitt kit hvertfall. Det går et eget rør av potten bak. som går (om du står bak bilen) fremfor hjulbrønnen. nå trodde jeg det var opphenget du ville ha ett bilde av så jeg tok ikke så veldig bra bilde av akuratt den patenten, Men du får kanskje en liten pekepinne av desse bildene. Tar med bilde av opphenget og:)

DSC00603.jpg

DSC00605.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker:)da blir det vell og bestille dette. var det ellers noen problemer med monteringen? og hvordan ble resultatet?fin lyd?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyden ble jeg storfornøyd med (vet ikke om det har noe innvirkning men det er Turbo-back). inviterer også til litt mer aktiv kjøring:o (selv om mesteparten av lyden egentlig kommer kun ifra potten til høyre)

Den braketten du ser på øverste bildet måtte bøyes noe for å få samme høyde på begge sider. Åsså blei det litt småtilpasninger hele veien, men ikke noe uvanlig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.