#1 Skrevet Juni 14, 2009 Har en kompis med en -99 Audi A6 hvor begge frontlyktene plutselig sluttet å virke (xenonlykter). Han har hatt bilen på verksted, og de har funnet ut at det er strøm fram til lyktene. De mente også at det var ballastene som kunne være defekte. Kanskje et dumt spørsmål, men får man kjøpt kun nye ballaster? Og er det separate ballaster til hver lykt? Det virket jo litt pussig at begge lyktene skulle slukke samtidig. Så kan dette med ballastene være en reell årsak, eller er det andre ting som kan/bør sjekkes opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2009 Ingen forslag? Haster litt dette, da det er ikke alle som liker å kjøre uten lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2009 En får kjøpt ballaster ja, og det er en til hver lykt. Men det var jævlig rart at begge røk samtidig. Hvis det er strøm fram til lykten er sikringen ok. Er det noe rele en plass som styrer noe? Hvis de mener ballasen er røket så går det an å kjøpe en stk( de koster litt) og teste den på begge lyktene, hvis alt er ok da så kjøper dere en til:) Du har ikke xenon på din A6 da? Da kunne dere ha prøvd å bytte over ballast og pære.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2009 Jo, jeg har xenon på min, så tanken med å prøve å bytte over har slått meg Sjansen for at begge pærene har røket samtidig er vel også liten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...