#1 Skrevet Juni 14, 2009 Har en del spørsmål: Hvordan sparkel skal jeg bruke på kantkjørte hakk ? som fester seg til felgen Hvordan lakk sitter bra og ikke flasser og å riper lett ? Hvilken sandpapir skal jeg bruke får å før grunning ? Kom med innspill skal pusse opp 1sett med 19" og ett sett 17" vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2009 Du kan bruke vanlig karosseri finsparkel, 2 komponent. Kjøp ordentlig felglakk (akryl)Du kan også bruke vanlig billakk (akryl) så lenge du legger på akryl klarlakk for felg etterpå. Før grunning kan du bruke 120/240 papir. Grunn med slipegrunning/fyller. Vannslip med 600papir. Rengjør godt etter sliping og tørk med støvklut. Støvklut er en slik litt seig klut man tørker f.eks. bil med før lakkering. Så lakker rett oppå slipe grunningen, Da blir resultatet helt perfekt uten hakk, sliperiper etc. Jeg personlig har gjort alt ferdig og sprøyta de med klarlakk som jeg skal vannslipe med 1200 papir før de går på lakkverkstedet for siste finish og sprøyting av klarlakk for 100% finish. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2009 ok.. dette høres bra ut. kansje man drar å handler inn i morgen får bynne med vinter felgene å se om det blir bra Takk. Mvh kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...