#1 Skrevet Juni 14, 2009 For en stund tilbake fikk jeg et problem med min automat kasse eller styring? Uten noen som helst varsel nektet den og gire høyere enn andre gir. Det var ikke noen hard akslerasjon eller noen ting. Jeg satt bilen på verksted (audi verksted) og de feilsøkte i en dag. Det de kom fram til etter dette var at enten motorstyresentralen, girkassestyringa eller abs hjernen var ødelagt. De byttet også olje, ryggelysbryter, bremselysbryter, fikset feil i bakluke og målte alle abs sensorene Først og fremst mente de vel det var motorstyresentralen. Jeg fikk tak i en brukt en og byttet.. Det hjalp ingenting. Så nå har jeg henta bilen fra verksted for og finne ut litt mer. Noen som kan ha noen ide om hva dette kan være, eller har opplevd noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2009 Du skriver automat kasse s4 er det en 92 mod med V8 ? eller er det en 2,7 biturbo eller er det en 2010 mod ? Må jo gi info om hva du har.. Hvor stor er en fisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2009 hehe, beklager dette Det er en s4 med 2,2 turbo fra 93 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2009 noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2009 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2009 Etter mye fram og tilbake har jeg nå fått fikset bilen Jeg har nå byttet motorstyresentral, girkasse hjerne, olje + filter, bremselysbryter og ryggelysbryter. Ingenting av dette hjalp. Det eneste som gjensto da var multifunsjonsbryteren på venstere side av girkassa. Har nå en girkasse med def multifunsjonsbryter tilsalgs. Kommer til og gå ganske billig! send PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2009 Typisk når de starter å bytte komponenter uten å vite sikkert hvor feilen ligger. Ofte starter de med de dyreste delene: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2009 Etter mye fram og tilbake har jeg nå fått fikset bilen Jeg har nå byttet motorstyresentral, girkasse hjerne, olje + filter, bremselysbryter og ryggelysbryter. Ingenting av dette hjalp. Det eneste som gjensto da var multifunsjonsbryteren på venstere side av girkassa. Har nå en girkasse med def multifunsjonsbryter tilsalgs. Kommer til og gå ganske billig! send PM Kan fint kjøre uten ABS hjerne hvertfall Den bare girer litt rart da og går i nødmodus i ny og ne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2010 Måtte du bytte hele girkassen når multifunksjonsbryteren var ødelagt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...