#1 Skrevet Juni 15, 2009 Steikje herlig start på dagen. Punkterte på vei til jobb i dag.... nydelig. 2350 kr rett ut av vinduet, bokstavlig talt. Håper dere andre har hatt en bedre start på uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2009 Våknet nesten for tidlig, forsov meg ikke, rakk bussen, fikk spillt litt FF VII på vei til jobb og det er bare rolige/chill ting som skjer i hele dag... Kan ikke klage! ;-) Edit: Og AC/DC konsert i kveld + jeg husket billetten til konserten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2009 Våknet nesten for tidlig, forsov meg ikke, rakk bussen, fikk spillt litt FF VII på vei til jobb og det er bare rolige/chill ting som skjer i hele dag... Kan ikke klage! ;-) Edit: Og AC/DC konsert i kveld + jeg husket billetten til konserten. bra, flott! dette var mere slik det skal være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2009 Punktert i sideveggen siden det ikke bare var å lappe det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2009 Punktert i sideveggen siden det ikke bare var å lappe det? nei punkterte på rulleflata, men sideveggen ble deformert... jalla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2009 Billigdekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2009 Billigdekk? hehe... ikke si det til noen, men jeg tror det var en gammel punktering som gikk opp som forårsaket dette... så det er andre gangen dette hjulet har kødda det til... så selv om det er kvalitetsdekk så tåler det ikke alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...