Gjør-det-selv verksteder i Bergen?

Anbefalte innlegg

Er det noen verksteder med trykkluft og lift hvor man kan betale per time for i Bergen? Kunne trengt et neste helg, må ta et realt skippertak på fjæringer og bremser på bilen.. da hadde det vært flott med lift og god plass!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ligger ett i mølldalveien 1. rett nedenfor danmarks plass. 125 kroner timen de har trykkluft og bukker.

 

ta en kikk her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yess, var de jeg var på jakt etter. Knall.. da har jeg noe å gjøre på i helgen.

Hvordan er det der, har de verktøy og sånt også eller? Liker helst å bruke mitt eget, men om jeg mangler en ting her og der så..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de har det meste av verktøy. tror ikke de er så veldig gla i å låne det ut, så eg har hatt med mitt eget. men hvis det er noe spesielt jeg ikke har så har jeg alltid fått låne. er greie karer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner. Den er god. Bør jeg bestille i forveien, eller er det som regel ingen stress å bare droppe innom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har aldri hatt noen problemer med å droppe inn. har aldri bestilt selv men kan kanskje være lurt sånn at du ikke står uten plass når du har satt av tid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, for en sleip utlendingsbande de der nede var altså.

For det første prøvde de å jukse på timene og ta betalt for nesten en time lengre enn vi var der. For det andre så prøvde de å ta betalt 100 kr i "ekstramateriell" for at vi fikk låne litt fett av dem.

For det tredje krevde de 250kr fordi at vi brukte pressen deres til å presse inn et hjullager. Overfakturering for ditt og datt og helvete. Der går jeg ALDRI igjen, da bruker jeg heller garasjejekk og bukker hjemme........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi. dette var kjedelig, er noen år siden jeg har vært der nede. har aldri hatt noen problemer. synd det har forandret seg til å bli slik. beklager henvisningen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De var grei i begynnelsen, men ting har forandret seg veldig der nede. Jeg pleide å bruke plassen tidligere, men ikke nå lengre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg hadde hatt en S3 hadde jeg aldri tatt den med i det scabby verkstedet der.. :P

Jeg har en gammal A4, og det var den fineste bilen der liksom. Gamle rustne mazdaer og en vito som hørtes ut som den gikk på en 1/3 blanding av kjølevæske, olje og diesel.. huff. Ene mekanikeren jobbet for harde livet i en gammel adidas joggedress og snakket ikke et kvekk norsk. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, de hadde aldri fått tatt i bilen min engang, men jeg pleide å låne løftebukk der inne for å ta service på bilen. Skruingen gjør jeg selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, for all del.. men den bukken var jo ikke akkurat 2009-modell heller.. var skeptisk til hvor skjevt den løftet.. :P meeeh!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.