#1 Skrevet Juni 15, 2009 Her kan de av dere som var på ACR oppe i Mo legge ut bildene dere eller filmene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2009 Var på ACR i helgen, men desverre ikke med VAG, men med Porsche.. Hver å testet den før vi reiser 3 uker til Nurburgring.. Tok masse film, hvis det er interesant om jeg legger ut.. Kjørte med rundt ACR i snitt på ca 1.40 runder på R-dekk (1 år gamle dekk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2009 bare å legg ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2009 gjerne bilder også, hvis du har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2009 Det var alle vag bildene jeg hadde fra helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2009 Flere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2009 ingen fler som har?? var ikke der skjøl, men bilen var ,min var så er intresert i bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 28, 2009 Ingen som har flere bilder eller film fra treffet ? !!!?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...