#1 Skrevet Juni 15, 2009 Har nå gått til innjkjøp av et FULL FIS instrument (full skjerm i midten) til min passat highline 1,9tdi 2001 mod. Denne er det ikke kjørekomputer i fra før(tyskimport). Noen som vet om man må dra noen ekstra ledninger til instrumentet fra den nye hendelen man bytter ut med den gamle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2009 Ja, det mener jeg at du må. Min A6 2002 mod måtte ha 5 eller 6 ledninger, du får kjøpt komplett ledningsnett hos Kufatec for dette. evt sjekk ebay.de Men på A6'en måtte det hvertfall kobles opp en ledning pr "knapp", dvs en for opp, en for reset, en for ned, en for jord pluss et par til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2009 Ok, Skal innom noen huggere i morgen, så drar jeg med ledningsnettet derifra evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2009 Dette er jeg og ganske intresert i å få i min bil og! Hvordan kobles dette opp i dash'n da? Er det bare å montere i bil som det ikke er kjørekomp. i idet heletatt? Mvh Kai-Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2009 Dette er jeg og ganske intresert i å få i min bil og!Hvordan kobles dette opp i dash'n da? Er det bare å montere i bil som det ikke er kjørekomp. i idet heletatt? Mvh Kai-Robert Får vel instrumentet mitt til helga/neste uke. Kobler det på med en gang og ser om det blir liv i kjørekomputeren, detter om det blir det kjøper jeg ny hendel og evt ledninger til den. Må også leses ut SKC koder fra begge instrument osv pluss koding med vagcom og Vag Tacho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2009 Noen som vet dele nr til ledningsnettet jeg trenger evt på møller? De på møller greide ikke å finne det, var så mange ledningsnett der, vi lette i deleprogrammet sammen.. men fant ikke noe bare masse ledningsnett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2009 så vidt jeg vet så får du ikke originalt ledningsnett til det, desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2009 så vidt jeg vet så får du ikke originalt ledningsnett til det, desverre. fant en fin side som kommer til å hjelpe meg endel tenker jeg.. tror det er rimelig likt på passat også http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=459818 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...