#1 Skrevet Juni 15, 2009 ser ut som "desse" juggel selgarane er i byen igjen. http://www.ba.no/nyheter/article4401905.ece vurdere å ha eit balltre under setet og håpe på at dei stopper meg eller prøve å selge til meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2009 Flotte greier.. verre enn hatteselgerne. Heldigvis er det rimelig lett å få øye på dem, ikke stopp for bmw/merce før ~1998 mod, så går det vel bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2009 Balltre gir for mye oppmerksomhet da jeg følte meg truet mens jeg kjørte aviser en gang så fikk jeg låne den største MAGliten til en kollega, tung som f***, vurderer nå å kjøpe en sjøl Men uansett så stopper jeg omtrent aldri, med mindre jeg ser vw-audi club merker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2009 ikke sant kun CREWet man stopper for du finner fete balltre i alu. på XXL tenkte sku skaffet et sånnt selv og lakke det i bilen farge og ha det som pynt haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2009 ikke sant kun CREWet man stopper for du finner fete balltre i alu. på XXL tenkte sku skaffet et sånnt selv og lakke det i bilen farge og ha det som pynt haha du mener ett slikt ett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...