#1 Skrevet Desember 18, 2004 Hallo Oslo-omegn lokallag og andre i nærheten ! Møller Romerike v/Olavsgaard Hotel skal åpne sitt nye Audi-anlegg og skal ha markering av dette hele uke 3 (17. - 22.1.) 2005. Jeg har snakket med selgere der og de synes det hadde vært fint om klubb-medlemmer deltok ved en markering og avslutning av det hele lørdag 22. januar. Jeg tror nok at medlemmer med VW også er velkomne, selv om dette er en "Audi-markering" i utgangspunktet. Vi stiller vel fra ca kl 10 - 14 ? Hilsen leder'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2004 Kan ta med en av mine om det er ønskelig og bra vær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2004 Jeg blir med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2005 Minner om denne førstkommende LØRDAG, dvs. 22/1. Har selv ikke anledning til å komme.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2005 Skal prøve å få tatt en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2005 Møller Romerike har alltid vist goodwill ved å låne oss lokaler til mandagsmøter, så her bør de som kan stille opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2005 Jeg kan være med jeg vet du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2005 Skulle ikke bli forundret om jeg også stilte opp der gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2005 Jeg var innom i dag rundt 1200 og kjøpte orange blinklyspærer. Jeg så mr. John kopperud som eneste kjentfjes. Ble det ikke noe særlig oppmøte, eller var jeg for sent ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2005 Det var flere av oss der da, men husker ikke eksakt hvor vi var kl 12, det må ha vært enten i VW eller Audi lokalene. Her er bilde av A3'en som de auksjonerte bort, villedende pris på 289k, gikk for 250k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...