#1 Skrevet Juni 16, 2009 Hei, når bilen min går på tomgang så kommer det en slags klirrelyd i fra katalysatoren, noe er helt løst inni den. Så er det mulig å riste ut det som er inni den, eller må den byttes? Hvis den må byttes, er katalysator fra biltema greit nok? Merkeverksted mitt skulle ha 9000 for jobben + materiale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2009 Haha, 9000kr + deler for å skifte en katalysator. Syke greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2009 Knus innmaten bare, og hell den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2009 Knus innmaten bare, og hell den ut Hørtes ikke dumt ut Men blir vel feil verdier da på neste EU kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2009 Hørtes ikke dumt ut Men blir vel feil verdier da på neste EU kontroll? Men som oftest innfor EU kravet, men ikke fabrikkens krav;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2009 Men som oftest innfor EU kravet, men ikke fabrikkens krav;) Har tilgode å se en bil som klarer kravene uten katalysator jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2009 Hadde en 1.8T med 3" downpipe uten cat, Den gikk igjennom EU med 0.35 i cO. Ble godtatt det, da øvre grense er 0.5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2009 Nå har plutselig klirrelyden forsvunnet virker det som. Kanskje dele som var løse inni katalystoren har kilt seg eller noe. Men når jeg gir gass så kommer det en slags poffe lyd, betyr det at det er hull i potta? Kan ikke høre at bilen bråker mer enn vanlig, ikke typisk "hull i potta"-lyd ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2009 bare fyll e85 så får man ikke avgass. Så at man ikke greier avgass krava betyr ingenting, bare og fylle så er alt i orden:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2009 Hehe jepp. Torkjell: Se PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...