#1 Skrevet Desember 18, 2004 Bør vel følge opp dette vi også. Sikkert veldig mange fine biler i vårt lokallag. Kom igjen folkens, vis frem bilene deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2004 Ikke noe glansbilde men her er min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2004 Har kommer mine 2 biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2004 Her er min! Din da Sigmund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2004 Her er mine to.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2004 Din da Sigmund? Sliter litt med størrelsen på bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2004 Her er min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2004 Sigmund, send over bildene dine til meg på mail, så skal jeg fikse. Iom jeg lever i "eksil" bør jeg vel la være å lime inn bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 19, 2004 Sigmund, send over bildene dine til meg på mail,så skal jeg fikse. Iom jeg lever i "eksil" bør jeg vel la være å lime inn bilde? Kan vel ikke være verre enn å ta copy+paste fra galleriet fra web-siden vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 19, 2004 Det er allerede prøvd, uten hell. Får beskjed om at bildene er for store 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 19, 2004 Sigmunds bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 19, 2004 Nei det ordner seg, men bildene på galleriet er ofte veldig små da. PS Arne, er du tilgjengelig på mobilen i morgen? Mulig jeg må be deg om en bitteliten tjeneste Dette er da altså 4Aen jeg triller rundt med: Og dette er Audien til Sigmund: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 19, 2004 Funket som F det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 19, 2004 Takker og bukker, begge to! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 19, 2004 Min 85 Coupe quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 19, 2004 Her kommer golfen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 19, 2004 Enda ett av min, her med vinterfelgene på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 19, 2004 Her er min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 19, 2004 Her er en av mine biler Polo LS `79..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 19, 2004 Min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 19, 2004 Her er en av mine biler Polo LS `79..... her har det skjedd noe ikke jeg har fått med meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 19, 2004 Stemmer det Ola, den har Thomas kjøpt/byttet med JT. Tror det skjedde like før Oslo lokallags første treff på Grorud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 20, 2004 Sjefen sjøl (John Kopperud) sin Bora (Jeg har fått lov til å legge det ut) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 20, 2004 Her er Maurits 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 20, 2004 Her er min høye Audi med ballongdekk. Men det plager meg ikke når snøen kommer, og minnene om tidligere brøyting og isklumper som smeller i frontfangeren ligger i bakhodet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...