#26 Skrevet Desember 20, 2004 her er et lite av min. kommer til å bli mye nytt på den nå til våren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 20, 2004 Her er min 01 Bora High Line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 21, 2004 Jan Erik & Tommy tester støtdempera på Bad'roc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 21, 2004 Min A3: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 23, 2004 her er mine biler og prosjektet mitt: og cabben: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 25, 2004 Min A3 Najs bilde Hvem er Furnes? Hjemmeside kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 30, 2004 Najs bilde Hvem er Furnes? Hjemmeside kanskje? Det er en kompis av meg som liker å ta bilder http://www.vidarfurnes.net/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 3, 2005 Bilen er egentlig min far`s, men jeg er å se i denne om sommeren. S6`en kommer snart.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 4, 2005 Her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 8, 2005 hmm, noen av gutta i oslo har litt penger ser jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 8, 2005 hmm, noen av gutta i oslo har litt penger ser jeg.. nei, men banken har...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 8, 2005 Her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 8, 2005 Regner med at jeg sokner til Oslo jeg også. Her er kjerra mi, som jeg vurderer å selge. (PM for eventuelle interesserte) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 10, 2005 Bedre sent enn aldri..... Ett bilde av min bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 11, 2005 Mitt rullende prosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 18, 2005 Helt sikker på at det finnes flere med bilder av bilene sine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 18, 2005 Helt sikker på at det finnes flere med bilder av bilene sine.. av prosjektet har jeg rundt 1000 byggebilder.. hvilke vil du se? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 25, 2005 Stakkars "Rocco" fikk litt massasje av en V70 men snart kommer "Rocco 2" (se hva som skjer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 25, 2005 og sånn ser'n ut etter litt "grovretting" Må jo ha kjørbar bil ! Student sucks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 25, 2005 hørte jeg vettre eller vollen området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 25, 2005 Nyeste (og antakelig dårligste) bilde av jeje.je-a4-ern, tatt i fylla etter jeg kom hjem fra byen natt til søndan... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 25, 2005 hørte jeg vettre eller vollen området? Jepp, Vollen er mitt nåværende bosted. Åssen det? har jeg møtt deg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 25, 2005 bare kjente igjen bakgrunnsområdet/miljøet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 26, 2005 ny kommer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 26, 2005 her kommer et fra meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...