#51 Skrevet Mars 4, 2005 Da jeg har kjøpt meg bil nr 2 får jeg vel legge ut bilde av den også her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 4, 2005 her kommer et fra meg da Jøss! Fortell litt om hvem som har gjort breddinga, og hvordan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 4, 2005 Jøss! Fortell litt om hvem som har gjort breddinga, og hvordan. Det skulle jeg ønske jeg viste mer om selv. Skal vistnok være et firma som heter/het vanetta som har gjort det, håper å finne ut mer om bilen på quattro treffet i tyskland til sommeren. Det er i allefall forseg gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 4, 2005 Er ikke den hvite 90en der med ABT breddingen da? Gratulerer med ny bil JAM! Ser den er fra AudiSentrum... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 9, 2005 Et par av Tussi..Ser ikke helt slik ut nå, men har ingen nyere bilder(kommer). Forfra kan dere jo se på avataren...om dere setter brillene på nesen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 9, 2005 Måtte ut og forvisse meg om at alt var bra i gårkveld, og tok med Canon'et i samme slengen for å leke med eksponeringsmulighetene. Er litt igjen til speilrefleks men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...