#1 Skrevet Desember 18, 2004 ja, fant omsider ut at jeg skulle prøve meg med litt croming på passaten. kommer mere etterhvert. så jeg la noen striper på grillen min. synes det ble bra jeg... se selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2004 Det ble pent Får foreslå det for mutters... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2004 Chrome liker vi Tror jeg må legge på chromelister i grillen min også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2004 Drit kult!! Hvordan pærer har du i parklysene dine?? Utrolig fint blåttlys! Håper på svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2004 Drit kult!! Hvordan pærer har du i parklysene dine?? Utrolig fint blåttlys!Håper på svar Rekner med det er dioder han har.. får kjøpt de på http://www.dioder.no.. Tror det er de hvite han har.. Jeg har noen påvei i posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2004 Drit kult!! Hvordan pærer har du i parklysene dine?? Utrolig fint blåttlys!Håper på svar De har han kjøpt av meg siden de ikke passa på min... de er kjøpt på dioder.no...har et sett til vis du vil kjøpe og slippe de treige folka som er på dioder.no... Kan ta LANG tid før du får noe noen ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 21, 2004 Rekner med det er dioder han har.. får kjøpt de på http://www.dioder.no.. Tror det er de hvite han har.. Jeg har noen påvei i posten [/QUOdet var ikke vite men iceblue eller noe i den duren... ble knallbra faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 21, 2004 hehe takk for fine tilbake meldinger.... Kjøpe de som sagt av tom erling (dioder.no) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 22, 2004 Bra Greier detta her az! Sjekker ut siden dioder.no nå jeg så kommer jeg tilbake!! TAKK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 23, 2004 Ja ditta vart no kjempe fint det, meget bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...