#1 Skrevet Juni 16, 2009 (endret) Hei! Skulle ta en firhjulskontroll idag. Fikk beskjed om at jeg måtte bytte nedre, bakre, indre bærearmsforinger på både høyre og venstre side foran. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe foringer? Har ikke for god peiling, så er dette noe jeg kan klare selv eller bør jeg få noen andre til å gjøre det? Mvh Kristoffer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2009 Dette er helt normalt på disse bilene. Her blir hele bærearmen byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe, kanskje komme med en link til bærearmen? Venter forresten på svar ang lykter Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe, kanskje komme med en link til bærearmen? Venter forresten på svar ang lykter Frode Ja lager liste til deg med priser og bilder. kan også legge ved pris på bærearm. kommer i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2009 disse får man vel på biltema og om du er ute etter no billig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...