#1 Skrevet Juni 16, 2009 Hei alle sammen. Lurer på om det er mange her som er fra dette området? Har litt planer og tenkt til å høre litt med komunen om noe for vår bydel. håper det er mange her som holder til her.. Litt om planen... Vet att i bydel grorud så er det ett mekke verksted som er eller i alle fall var for ungdommene i området. og jeg lurer litt på om det finnes noe slikt her i området.. om noen vet noe så skrik ut... om ikke så tenkte jeg att jeg skulle høre litt med komunen om dette og kanskje noen her ville vært med på dette... Dette kunne jo vært noe gøy for alle her i området og for de som bor i oslo så vet man hvor vanskelig det er å skru på bil når man ikke har eget sted å stå.. mvh kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2009 Jeg har ikke vært borti noe sted vi kan mekke i området rundt her. Har du funnet ut noe mer. Bor på Bekkelaget selv:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2009 Litt OT men... Jeg bor også i det området, men flytter veldig snart til bydel Grorud:p Hvor var dette verkstedet du nevner der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2009 I gamle dager hadde motorsenteret på hvervenbukta, og motorklubben på skullerud skole. Vet ikke om tilbudene er lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2009 Er oppvokst på Karlsrud, og tidligere hadde fritidsklubben på Lambertseter et slikt tilbud. Ble vel lagt ned for ca 10 år siden, da Osloungdommens Motorsenter på Hvervenbukta ble ansett å være tilbudet i nærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2009 Litt OT men... Jeg bor også i det området, men flytter veldig snart til bydel Grorud:pHvor var dette verkstedet du nevner der? http://www.bydel-stovner.oslo.kommune.no/groruddalssatsingen/innsatsomrade_haugenstua_/skateparken/article142185-38924.html Adresse: Haavard Martinsens vei 1, 0978 Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2009 Aha, nice. Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2009 hei har hatt en del å gjøre men skal få sjekket opp litt mere rundt dette..kunne vært greit å fått til noe ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2009 Pleier bare å mekke i garasjen til hverandre egentlig bor på Nordstrand selv og hvis noen vil møte andre rånere så er vi ofte på Esso ryen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...