#1 Skrevet Juni 16, 2009 Satt inn ny turbo forleden. La merke til at turbinen/akselen på den nye var mer slarkete enn på den gamle. Syns også at den nye turboen lager mer lyd enn den gamle og. Det var noe slark til sidene på turbinen.. men det var ikke noe inn og ut.. Er den defekt, bør jeg reklamere på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2009 (endret) Det mest sikre kjennetegnet på en "dårlig" turbo er aksialslakk, altså inn/ut. Er det k03 eller k04 turbo? Slark til sidene skal det være på en slik turbo med glidelager. At den lager mer lyd kan være at den er mer effektiv enn den gamle. Bytta nettopp til k04 turbo på min passat og det var betydelig mer lyd i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2009 Oki.. Det er en k03 turbo som jeg har satt inn. regner med at alt er i orden da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...