#1 Skrevet Juni 16, 2009 Hei! Har handla inn ny turbo idag... Så blir skifte av denne en dag framover... Det jeg lurer på er; er det no spesiellt jeg bør sjekke når jeg bytter? Og er det no spesiellt jeg må huske på? Noen som har noen tips?? -Espen- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2009 skjekk olje drens røret.. evt blås opp... skjekk om katalysatoren er sotet eller tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2009 Demonter trykkrøret for olje inn på turbo, og rengjør det innvendig. Legg det i avfetting og blås gjennom med trykkluft for å få bort alle koksrester fra før. Disse løsner nemlig når du benner på røra for å bytte turbo. Dette legger seg i lager på den nye=dårlig smøring=kort levetid. Ellers passer det jo bra å gå over alle slanger til turbo. Ta dem av og rengjør, sjekk etter sprekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...