Anbefalte innlegg

hei jeg har en 2.0 passat. jeg var ute å kjørte i stad så starta den å gå på 3 sylindere, fikk taua den hjem å titta litt. det er gnist på alle 4 plugger, det lukter bensin når vi prøver å starte. har prøvd med start gass også. det ga ingen effekt.

noen som har noen gode råd?

mvh Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert bare en tennplugg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo god gnist på alle 4 pluggene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo god gnist på alle 4 pluggene

Har vært borti å ha gnist på plugger når jeg har de ute, men at de ikkje har fungert skikkelig når jeg har prøvd de i motor... Prøv å skift de først... En billig start... Har også vært borti på litt eldre bil at en liten vacuumlekkasje en eller annen plass kan påvirke bilen på en rar måte... Sjøl mekaniker på Møller var da sikker på at en plugg var gåen... Men med en ny vacuumslange var alt OK igjen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coil? Kjør en diagnose på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg bytta plugger. det hadde ingen ting å si. alt er det samme. tenner litt men starter ikke.

er det kansje Tenningstidspunktsensor? var en jeg kjenner som nevnte det.

har ikke noe diagnose utstyr

mvh espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorhen i landet holder du til da? Står ikke i profilen din såvidt jeg kan se, men er ikke helt umulig at det er noen i nærområdet ditt som gidder å kjøre en scan for deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorhen i landet holder du til da? Står ikke i profilen din såvidt jeg kan se, men er ikke helt umulig at det er noen i nærområdet ditt som gidder å kjøre en scan for deg :)

jeg er fra bjørkelangen. noen som er i fra omerådet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det helt sikkert.

Hvis ingen melder sin gunst og alt annet skjærer seg så holder jeg til på Lørenskog og skal klare å få tatt en scan for deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde vert kjempe fint. kjenner en som har men han hadde ikke mulighet før til uka. å jeg MÅ ha bil i helgen. så det er egentlig litt stress dette også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.