Anbefalte innlegg

Hva er den plastplata under motoren godt for? Er det kun for å ikke få så mye møkk opp i motoren?

 

Min begynner å gå i oppløsning. Mangler noen fester og ser mindre fin ut. Burde jeg fikse meg ny, eller bare ta den ut?

 

12900.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plastplaten har i oppgave å beskytte motoren, og ikke bare for å holde motoren "renere". Hinder f.eks. steiner (i de fleste tilfeller) å komme opp i motoren, samt at den beskytter hvis du skraper borti under bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skriver ikke trådstarter hva slags bil det er men tipper A4.

 

På Golf 4 er den plata støydemper, og tipper den har samme funksjon på Ævdi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...På Golf 4 er den plata støydemper...

 

Grei funksjon det. hadde den bare hengt nærmere bunnpanna slik at det hadde vært noe bakkeklaring igjen så hadde det jo faktisk gått an å bruke dekselet : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok :) takker for svar. Da får jeg skaffe meg ny. Ser at de koster ca 1000kr med monterings settet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På gamle 4'reren min tok jeg vekk den + de 2 platene på høyre og venstre side. Så bedre ut når man så oppi motoren syns jeg. Kan ikke huske at jeg la merke til noe mer støy altså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg pumpedyse-diesel og de støyer jo mye orginalt. Hører mye mer støy når jeg kjører frem mot vegger og sånt nå som jeg ikke har platen på under. Skal på igjen neste gang bilen er i bukken tenker jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.