Vannslange på varmeapparat til 82' 80.

Anbefalte innlegg

Var ute og kjørte i går kveld. Då eg hadde stoppa motoren og gått ut av bilen høyrde eg ein slags frese lyd. Eg opna panseret og kikka. Då var det blitt hull på slangen som går fra bak på toppen og til varmeveksleren på varmeapparatet. Eg såg at slangen gjekk gjenom torpedoveggen og lurte på om nokon har peiling på korleis eg får bytta den? Må eg fjerna dashbord/midtkonsoll for å komma til?

 

Mvh Helge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den slangen er skjøtet i torpedoveggen.er lekasjen innen for denne så må du demontere dashen tror jeg :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekasjen er heldigvis utenfor torpedoveggen, nokon cm bak toppen. Det ser ikkje ut som den er skjøtt i torpedoveggen, er ikkje nokon slangeklemma eller noko sånt. Det er ein slags flens som stikker 2 cm ut i frå t.veggen og så går slangen rett gjennom den. Da må den i tilfelle vere skjøtet inni den flensen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No har eg undersøkt litt og funne ut at slangen går gjennom torpedoveggen. Eg fjerna eit deksel under hanskerommet og der såg eg at enden på slangen var kobla på varmevekslaren. Såg greitt ut og skifta den, berre 2 slangeklemmer.

No er det berre å venta på at nissen skal koma med ny slange :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikkje vore snill nok i år, så ingen slange på deg! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.