Fjerne turtallsperre?? gti 112hk

Anbefalte innlegg

Satt relet under rattet eller en annen plass?

rele sitter i sikringsboksen... vis du sjekker så står det sikkert på rele ka det sperrer på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det at det sitter en "sperre" i bensinpumpereleet, når jeg i 2001 bygde om min gti til 16v byttet jeg ikke bensinpumpereleet med en gang, men det jeg hadde tok kvelden og da monterte jeg rele fra en 16v og flyttet sperra lenger opp, og sperra ble helt annerledes enn releet fra 8v oppsettet som var orginalt.

8v releet oppførte seg slik at den nektet og dra videre, den nøkket bare (og pumpa gikk heller ikke med tenning av/på)

16v releet så oppførte sperra seg slik en sperre skal være...ta ta tatat ata ( og pumpa gikk ved tenning av/på)

rele sitter i sikringsboksen... vis du sjekker så står det sikkert på rele ka det sperrer på.

Takker for svar då skal eg nok klare meg, skal forsøke å bytte rele i morgen vis eg finner det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsetter prosjekt flytte/fjerne turtallsperre legger ved bilde av releene ett fra sciroccoen og ett fra golf gti 83mod ( denne har vel ikke turtallsperre: klø :)

Scirocco 85mod gti/gtx 112hk

Scirocco.jpg

Golf 83mod gti 112hk

golf gti.jpg

Noen som har oversikt over hvilket som går til bensinpumpa? eller tips til hvordan eg kan finne det ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur det er nr 62 og 63.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur det er nr 62 og 63.

Stemmer det:evil: Takk Roger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det:evil: Takk Roger:)

Fått testa det nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått testa det nå?

ja eller ikke så mye skal ut å prøve en tur nå tenkte eg, men det er ikke sperre lenger for å sei det sånn;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja eller ikke så mye skal ut å prøve en tur nå tenkte eg, men det er ikke sperre lenger for å sei det sånn;)

Sweet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsetter prosjekt flytte/fjerne turtallsperre legger ved bilde av releene ett fra sciroccoen og ett fra golf gti 83mod ( denne har vel ikke turtallsperre: klø :)

Merkelig at det ikke var rotoren,alle mine ener GTI`er har hatt sperre i rotoren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra, da ordnet det seg vettu : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.