#1 Skrevet Juni 17, 2009 hey hey drar igang ett møte på rio pizza klokken 18 00 førstkommende søndag. tema for kvelden blir oppsumering av treffet og nye happenings telemark ønsker å delta/arrangere. velkommen skal dere være MVH Stian Olsen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2009 Bræbræ! Jeg dukker nok opp med zweiern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2009 grattis med skiltan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2009 regner med og ta turen ja ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2009 grattis med skiltan Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2009 Søndag 20. juni: klø : Må være 2010 du snakker om da eller? Skal prøve å ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2009 21 juni mener nok Stian gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 20, 2009 Regnet med det ja, hehe.. Men jeg må vist jobbe i morgen kveld: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2009 stian mente 21 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2009 Wooops. Var det det som var problemet ja Jeg var der klokken 19.00 jeg Da var det ingen der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 22, 2009 he he lars erik og marius kom vi var der til nesten 19 00 .... litt dumt av meg å skrive 18 00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...