Anbefalte innlegg

Hørte et rykte om at det vistnok var noen i Arendal som hadde begynt med felgoppretting, er det noen som kan bekrefte dette?

Noen som vet om andre tilsvarende bedrifter i nærheten av sørlandet?

J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt om dette, men jeg skal forhøre meg litt blant kjente og høre om noe slikt har dukket opp....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg funnet ut at firmaet Agder Supply på Blakstadheia Industriområde, i Froland (nord for Arendal) har begynt å rette alufelger. Dette sto i en annonse i et "Bil & Trafikk" bilag i lokalavisa for et par dager siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars Inge, her må vi få oss klubbrabatt, det er sikkert flere enn meg som har endel urunde felger her!!!

J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig ikke, men alle fire er mer eller mindre ovale, nok til at bilen har et snev av parkinsons. Har vært slik siden jeg kjøpte bilen, på tide å fikse det når sommerdekkene skal på.

J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars Inge, her må vi få oss klubbrabatt, det er sikkert flere enn meg som har endel urunde felger her!!!

J

Det kan vi selvsagt undersøke..jeg påtar meg det ærefulle oppdrag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.