#1 Skrevet Juni 17, 2009 Hei. Er ny her, så mulig jeg postet på feil sted ? Men hvertfall... Jeg var ute og kjørte med bilen i stad, og den startet lett og med en gang. Så kjørte jeg en tur på 20min, parkerte og skulle starte den igjen etter en time så var den helt død. Det er ikke tegn til liv. Startern drar ikke, kommer ikke et klikk en gang fra startern/relè. Batteriet er full-ladet. Noen som kan hjelpe meg? Lurer på å skru ut startern, men jeg veit ikke åssen jeg skal komme til den =/ Gjelder en Audi a4 b5, 1,8 tq. 97modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2009 Ingen som kan prøve å hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2009 Du kan sjekke om det kommer strøm til starteren når du holder nøkkelen i startposisjon. Sjekket sikringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2009 Kommer til fra undersiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2009 Vist du jekker opp bilen i fronten kan du komme til starteren. Jekk opp bilen og sett bukker på hver side. litt trangt men det går:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2009 Har sjekket sikringer, og ingen er gåene. Men jeg har en følelse på at det kan være innslags relè. Har jekket opp bilen i front, også fant jeg to bolter som er skrudd fast under startern, men er det noen flere bolter over som holder igjen? er så jævlig trangt der så jeg får ikke hånda over for å kjenne etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...