#1 Skrevet Desember 19, 2004 Lurer på hvordan det har seg at hver gang jeg starter bil så starter visker'n på bak-rute! Av og på med tenning så på igjen. F**n å! Trur det kan være noe med et rele eller noe men jeg har ikke peiling på slikt. Er det noen som har vært borti noe sånt so har noen tips! den stopper etter et intervall! bilen er en golf 99 mod tdi4motion! Help someone!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2004 Ingen som har noen tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2004 Jeg har aldri hørt om denne feilen før, men det tyder på at releet får en impuls som gjør at motoren starter, hver gang du skrur på tenningen. Det kan være at det hjelper å bytte intervall-releet, men jeg vet ikke med sikkerhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2004 Har du peiling på hvor dette kan sitte! plass i koblingsboks'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2004 Er det ikke bare å gi bryterarmen et lite kort trykk forover da, er i allefall slik på den nye Caddyen på jobben. Da går intervallviskeren på bakruten av.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2004 Stopper etter et intervall uansett om jeg er bortpå hendel'n eller ikke! blir litt irritert på den der kom for en uke sia! bare sånn plutselig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...