#1 Skrevet Juni 18, 2009 Heisann. Hvem blir med nedover? Håtell i byen? Kamping? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2009 Jeg er med:) Stemmer for hotell i Sarpsborg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2009 må jo campe. der livet er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2009 Jeg er med:)Stemmer for hotell i Sarpsborg.... Tja, jeg tror jeg går for hotell jeg også. Gikta/ryggen/pollenalergi og det som værre er tilsier at jeg egner meg best på hotell Taxi til å fra campingen må være en mulighet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2009 Jeg regner med at jeg er med sørover på dette... men lurer på å satse på camping denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2009 BUMP! Hvem fler kommer? Regner med at Bjørn E, Eskild og Jens er med. (som vanlig.... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2009 Jeg skal sørover i allefall. Kjører fra Kristiansund fredag morgen/formiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2009 Jeg er sannelig ikke sikker enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...