#1 Skrevet Juni 18, 2009 Hei eg har fått meg ein 2liter 16v i dele som eg lurte på om nogen konne montera for meg , eg har isje peiling på sånn inni der så då lurte eg på om nogen konne eller viste om nogen så konne montera an . Kan gjør byttehandel elle betala mvh andré 91648820 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2009 Har du bil te motoren da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2009 golfen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2009 Montera isamen motoren så ligge i dele altså blokk veiv topp osv osv .. Bil ordne me når motoren e ferdige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2009 golfen min? Nei nei, det e ett TD elle TDi prosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2009 Då va d ordna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2009 Hekkan, gjekk fort å skru den samen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2009 Ting går av å t fort me meg og andr´´e , eg glemte eg isje va på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...