Hvor kan du sjekke hva utstyr eldre biler ble levert med?

Anbefalte innlegg

Fattern har kjøpt seg en 80 2.0 fra 95 og jeg tror det er sentrallås, bare at den ikke fungerer.

Noen plasser du kan plotte inn chassinr og sjekke om den ble levert med dette?

evnt. en plass der det står hva kodene i servicehefte betyr? Om det står koder der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk opp dette: Men står jo ikke noe om utstyr der?

Digit(s) Parameter Code(s) Meaning

1-2 Country WA Germany

3 Manufacturer U Audi

4-6 Blanks ZZZ ---

7-8 Vehicle Type 8C B4 Platform, Audi 80 Saloon & Avant including quattro variants 1992 - 1996, Audi S2 Avant, S2 Saloon and RS2 Avant 1994 - 1996

9 Check/Blank Z -

10 Model Year S 1995

11 Factory A Built in Ingolstadt, Germany

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

audi/møller kan gi deg all info om dette som er å oppdrive:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fattern har kjøpt seg en 80 2.0 fra 95 og jeg tror det er sentrallås, bare at den ikke fungerer.

Noen plasser du kan plotte inn chassinr og sjekke om den ble levert med dette?

evnt. en plass der det står hva kodene i servicehefte betyr? Om det står koder der?

Er ikke alltid de bilene der kan sjekkes i ETKA men det er verdt ett forsøk,hvis ikke så må du lese av kodene på lappen i reservehjulsbrønnen eller i servicehefte (pr-kode oversikt)

De kan kontrolleres i delefilmen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ingenting på de andre sidene... men sprang opp i bilen og sjekka med kodene som stod i serviceheftet, men mange av kodene der fant jeg ikke på s2 central. Andre plasser disse kodene er oppgitt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.