#1 Skrevet Desember 19, 2004 Nå er 2005 DTS katalogen å finne i hyllene hos Narvisen. kr 54,- Alltids kjekt å ha. Har allerede funnet meg noen god-biter Det som er vel nytt av året er vel at FK sitt sortimang er med og nye DTS damer Ellers så følger det med en demo cd for et bilspell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2004 tror jeg skal kjøre nedom å handle etterpå gitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2004 Var å handlet på torsdag, DTS 05 og Rieger 05... Lite nytt, men noen god biter var det jo Rieger A3 med 20" var nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2004 fattig,de hadde den ikke her,endte opp med et max power i trøst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2004 Syns det er mye repriser i disse biblene... men så har du jo alltid flotte nye damer å se på Noen som vet om den nye D & W har kommet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2004 D&W kommer ikke før over ny året fikk jeg beskjed om. Samme gjelder FK........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2004 Skikkelig 'dinky-toys' de på coveret til Rieger, gitt! DTS er jo konge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2004 Fy f den A3 Sportsback'en var jo bare dritlekker, vil ha vil ha!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 21, 2004 Jeg kjøpte DTS-katalogen selv i dag, og der så jeg den styggeste støtfangeren noensinne, og atpåtil til en Bora! Jeg har ikke sett større luftinntak foran på en bil siden Porsche introduserte Cayenne Turbo! (se side 211, finner ikke bilde på nett) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 22, 2004 DTS og Rieger i boks og venter på resten Lekker den Sportback'en ! Car Line var det som hadde de stygge frontene Per, å herrejesus å de ser ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 23, 2004 Tok bilde med mob. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...