#1 Skrevet Juni 19, 2009 Ettersom det i den andre tråden er pris,logodiskusjon osv. kan de som VET med sikkerhet at dem skal ha skrive opp det her. ta da med hva du skal ha, farge, str og antall. Dette vil sikkert gjøre arbeidet rundt bestilling lettere..Hvis ikke får dere slette denne tråden. I denne tråden er det ikke diskusjoner. Kun bestilling Tråden vil bli oppdatert med priser så fort dem kommer, samt betalingsinfo Jeg skal ha: 1. stk hettegenser str. M 1. stk. sort piquet str. M Kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2009 1. stk hettegenser str. L 1. stk. sort piquet str. L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2009 1stk Hettegenser str. XL (Hvis de ikke er små i størrelsen da). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2009 jeg tar dette videre når vi har fått fastsatt priser og størrelser osv jeg Tony jeg venter på tilbake melding, og håper dette kommer denne uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2009 jeg tar dette videre når vi har fått fastsatt priser og størrelser osv jeg Tony jeg venter på tilbake melding, og håper dette kommer denne uken. Den er god. Ikke meningen å blande meg inn i opplegget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2009 det går helt fint. har snakket med han som er ansvarlig for dette i dag. så regner med at priser osv kommer på tordag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2009 Ny tråd er opprettet med priser og farger, så hvis dere som har skrevet her er snille å legge inn bestilling med model, farge og størrelse i denne tråden hadde det vært kjempe fint. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1685978&posted=1#post1685978 Stenger denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...